OKEJ REALLY

Vet inte hur många gånger jag har sagt "nu kommer jag tillbaka". Men det är väldigt svårt att hålla när man har 1 ponny och håller på att provrida massa andra. men nu kommer jag uppdatera iaf så hoppas ni trogna läsare fortfarande kommer stanna. Men jag är fortfarande i level 17 då jag nt spelat på länge. jag har fått hem en islänning till familjen som heter Redsecret men kallas Joey.Men när nästa dubbel kommer ska jag köpa hem 2 andra islänningar tror jag. Ena ska iallafall heta Darkcharm och kallas Carre efter en häst jag red när jag var typ 5-6 men tyvärr för någon månad sen fick vi reda på att några hästar i hagen hade sparkad av hans ena ben och han fick avlivas på plats tyvärr, vilket var lite otänkbart då han är väldigt låg i rang som jag kommer ihåg iaf. :( Men han var iaf världens mysigaste och snällaste det är liksom inte ofta en 5-6 åringa kan rida ut helt själv utan att någon måste hålla i liksom. Men ja det var väll lite uppdatering och vilken färg det bli på hästarna kommer ni få se när dom kommer :) Så håll utkik :3
*Gammal irl bild, sorry*











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se