♡ Bloggutmaning dag 1 - Om mig

Hej alla 
Idag gör jag dag 1 på denna utmaningen. Så japp tycker vi kör igång.
Jag heter Daisy Candlestreet och bor i Vingården men ska snart flytta till Jorvikstallet.
Jag är 15 år och är uppväxt med skilda föräldrar då mamma Elizabeth och pappa Herman skilde sig för 13 år sedan ): Har också en lilla syster som heter Selma och hon bor just nu i Valedale med mamma. Jag gillar och tävla och det gör såklart min hästar också, det är det bästa dom vet. Jag är väldigt seg med att levla min hästar men nu tycker jag att jag blivit bättre på det. Jag har också en kommande häst som kommer någon dag till veckan eller då det är dubbelhelg, och det kommer ni få se då vad det blir, men kan säga en ledtråd rasen är ganska "ny" :)
Detvar väll lite om mig, hoppas du gillade det 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se