SC TÄVLING!

Ja, nu kommer Star Coins och Star Rider tävlingen igen :) Tävlingen avgörs 7 December 2014, vinnaren kommer få välja mellan 3 månaders Star Rider eller 1000 Star coins, endast en av dem.
______________________________________________________________________
Star Coins
Vinnaren får 1000 Star Coins om hen väljer det.
______________________________________________________________________
Star Rider
Vinnaren får 3 månaders Star Rider om hen väljer det.
______________________________________________________________________
Regler
Kommentera att du är med, ditt sso Förnamn och Efternamn måste vara med i kommentaren någonstans. Du får endast delta med 1 karaktär.
______________________________________________________________________
Hur jag utser vinnaren
Jag har en app på min telefon som jag andvänder, så det är helt slumpmässigt vem som vinner.
______________________________________________________________________
Så lycka till!


Emma ponywood    •  

Hej :) jag vill vara med i tävlingen<3

Selma purplevelley    •  

Jag är med ;)

Wilma Moonstreet    •  

Jag är med och deltar i din tävling!

Doris Moonlee    •  

Vill gärna vara med på 1000 sc tävlingen<3<3

Molly Mountainborn    •  

jag vill vara med och om jag vinner vill jag ha 1000 sc

Monique Diamondgirl    •  

Hej! Jag är med och deltar i din tävling. :)

Vilda Mountaindawn    •  

Vill delta :3

Ellie Pinetree    •  

Jag vill vara med och tävla om 1000sc. :) Ellie Pinetree

Saga MasterGirl    •  

Hej :D Jag vill vara med och tävla om 1000 sc :D Hoppas jag vinner xD :D

Ebba Youngland    •  

Jag vill vara med! Jag tävlar om 1000 sc! :D
Men breva om jag vinner på sso! : )

Ebba Youngland    •  

Breva på sso om jag vinner

Rebecka Westberg    •  

Jag är med och tävlar om 1000 sc :)))

Alicia Pinkpaw    •  

Jag är med i din tävling och tävlar om 1000 sc :)

Andrea Youngpie    •  

Omg gotta Love din giveaway 😍 jag heter Andrea Youngpie, är med i din asgrymma klubb också, hihi! Asså jag skojar inre, DEN ÄGER'

Claire Masterknight    •  

Hejsan! Jag vill gärna vara med i tävlingen! : )

ebba ponyheart    •  

Jag vill gärna vara med på 1000 sc tävlingen.
/ Ebba Ponyheart.










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se