Stalker Stalker Stalker....

Tjobo! c:
 
Detta inlägg kommer typ upp 22.40 lite sent kanske... :)
Men jag gör det endå.
Idag tänkte jag prata om detta vi kallar för stalkers. Det är många kända bloggare som råkar ut för detta "stalkandet" och jag tycker inte det är SÅ okej..
Jag blev skalkad idag av en tjej/kille nämner inga namn. Jag har själv blevit stalkad nårga gånger och jag tycker att när man säger åt en ska den sluta! :)
Denna person som stalkade mig sa jag åt men hen lyssnade inte och bara fortsatte :(
Jag tycker inte det är så okej när man sagt åt en och inte lyssnar det är bara helt o räspektlikgt tycker jag :/
Jag vet inte vad ni tycker men jag tycker...
Ja, det kan vara roligt från början. Men ibland blir det inge kul. Man säger åt och åt varje gång en stalkar en men att dom inte fattar...
Jag kanske låter lite dum nu när jag paratar om stalkers men jag tar bara upp detta för jag tycker att man ska lyssna om en säger åt en.. ♥
#stalkerinteokej
Igga stav fel om det är något!
Tack för att du läsde detta! :)
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se