SC TÄVLING!!

Nu är det dags för en SC tävling!! :)
Nu kommer tävla om 1000 sc! Kan bytas mot SR.
Det ni behöver göra är: Om du har en blogg ska du lägga ut att dom ska vara med i min sc tävling. Och skriva klar i kommenatrerna!
1a. 1000 SC
2a. Redigerad bild
3a. En gäst blogging
Tävlingen avgörs 20 maj passa på att bli med!
Lycka till!!
Detta är en riktig tävling av mig Daisy! ♥
 


Selma purplevelley    •  

Jag är med !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ska vinna ;)

Sally Starside    •  

Jag är med och tävlar, jag vill hjärna byta ut det med SR om det är okej ❤️

Svar: Jaa
Daisy Candlestreet

Emma Goldnose    •  

Hej fina Daisy! :D


Jag e med sötis haha <333

Kram på dig <3

Emma Goldnose    •  

Va, min kommentar försvann haha xD den kommer säkert tillbaka, men skriver igen :)


Hej fina Daisy :DD


Är med lilla sötis haha <333


Kram på dig <3

Emma Goldnose    •  

Nu kom den fram xD <3

Emma Goldnose    •  

MEN NU FÖRSVANN DEN HAHA
den kommer väl fram xD

Ida Silverrock    •  

Med lilla Daim :D

Sofia Northstone    •  

Jag är med :)

Moa Bluelord    •  

Jag är med! Kram/ Moa! :D

Sofia Northfall    •  

Jag e MEEEED YAO :D

Rose Skyfield    •  

hej! är gärna med men har ingen blogg, går det bra? :)

Svar: Ja det går bra
Daisy Candlestreet

Kelly Monsterwright    •  

Klar <3

Lina Mysteryforest    •  

Jag e klart med när idolen har en tävling <33

Ronja GladeDawn    •  

hej finis är klar nu och är med. Är glad att du forsate blogga och det var snällt att du läste min komentar då :) love you <3

Kate Lightningwood    •  

En kompis sa att det var tävling här, grymt fin blogg!

Jag e med! :D

Hilda Silverstorm    •  

Jag är med ;) Vill vinna 1000 starcoins

Felicia Longstone    •  

Är med :)

rita goldpie    •  

jag är med vill vinna sc

rita goldpie    •  

jag är med vill vinna sc

Ronja Grayvalley    •  

Får jag vara med? Har ingen blogg :/

Bella Friedell    •  

Är med! :D
Om sc

Nicole Bravenight    •  

jag är med :3










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se