Snart blir.

Snart blir ssoryttaren med .se ! 
Frågade mamma igår om jag fick med .se efter att min statestik stigigt sjukt mycket senaste dagarna. Och det är jag sjukt tacksam om! Jag värkligen älskar er mina läsare ♥ Och jag gör inte detta för att jag vill ha mycket uppmärksamhet eller sånt, jag tycker bara jag får sjukt gullig respons som peppar mig om att blogga ♥ Men nu tillbaka till det jag skulle prata om. ;) 
 
Det är det att jag inte vet om jag ska ha kvar ssoryttaren eller om jag ska hitta en annan domän :/
 
Skriv gärna i kommentarerna om ni vill ha kvar ssoryttaren eller om ni har ett annat förslag! :)
 
Ps: Ja jag är sjuk därför kommer detta upp tidigt på morgonen ♥
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se